dc.contributor.author |
Oguilve Araya, Verónica |
es_CR |
dc.date.accessioned |
2024-02-14T22:14:28Z |
|
dc.date.available |
2024-02-14T22:14:28Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
es_CR |
dc.identifier.uri |
http://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr:8080/jspui/handle/123456789/19136 |
|
dc.description |
Práctica dirigida (licenciatura en lengua inglesa)--Universidad de Costa Rica. Facultad de Letras. Escuela de Lenguas Modernas, 2010. |
es_CR |
dc.language.iso |
es |
es_CR |
dc.subject |
CONVERSACION |
es_CR |
dc.subject |
ESCUCHA |
es_CR |
dc.subject |
INGLES |
es_CR |
dc.subject |
UNIVERSIDAD DE COSTA RICA. |
es_CR |
dc.title |
Using the task-based approach and authentic videos to improve listening and speaking in a group of Intermediate EFL learners at the UCR Conversation English Program |
es_CR |
dc.type |
Tesis |
es_CR |
dc.description.procedence |
UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas |
es_CR |